Wet n wild Photofocus puder recenzija

Doobro jutroo! 🙂

Napokon sam ga se dočepala! Naime ovo je jedan od jako popularnih pudera kojeg svi hvale na youtube-u. Kao i ostatak kozmetike u Hrvatskoj sve kasni ili jednostavno ni ne dođe. 😢 Bila sam jako iznenađena kad sam ga vidjela na policama.  Manje blebetanja a više o puderu. 

Ovaj puder su predstavili kao potpuno prirodan puder koji je testiran s različitom rasvjetom kako bi se uvjerili da puder uvijek izgleda dobro, a posebno na kameri, odnosno video snimkama. Dolazi u 20 nijansi, ali nažalost bar u mom gradu imaju samo 4 nijanse. Moja nijansa je “golden beige”. Mogu vam reći da je ovo perfect match, skroz se stopi sa mojom kožom.

Tekstura pudera je taman, nije pretekuća, niti pregusta, pomalo je masna pod prstima, no suši se u neki baršunasto mat završetak potpuno mekan na dodir. Radim u prostoru gdje je nehumana vrućina i za par puta sam nanosila šminku da isprobam i tko bi rekao, kad sam došla doma u 11 navečer, puder je i dalje bio postojan!  Prekrivanje mu je od srednje do potpunoga. Lako se nanosi i blendira. 

Ambalaža je staklena bočica sa plastičnim poklopcem, a na tom poklopcu je ugrađena špatula. (Neka lopatica)  Ne znam za ostale ali meni se ta špatula zaista sviđa, ne moram prljati ruke ili plastiku na kojoj inače puder stavljam. 

 Puder ima 30 mL i košta oko 50 kuna. Znači cijena mu je pristupačna i količina je sasvim ok. 

Jedina stvar kojoj zamjeram je miris. Totalno kemijski miris, nakon nekog vremena ode pa se ni ne osjeti više.

Za sada puder mi je odličan i koristim ga skoro svaki dan. Mogu ga svrstati u svojih top 5. 

Lp, Nejra 😘

Leave a Reply

