Ootd summer

Dobro jutro drage moje! Predivan i sunčan dan je, nikad toplije i osjećam da mi se koža topi. 😂 No dobro sve se to pretpri za more i plažu. Za sada ljeto mi je jako lijepo, a vama?? 

Danas se osjećam divno i želim se takvom pokazati i izvana, ako me razumijete na šta mislim. 

Pa krenimo sa detaljima 🙂 

  • Bralette je kupljen s Aliexpress za nekih smiješnih 20 kuna, ako uspijem naći link podijeliti ću ga na instagramu (arjeNbeauty) 
  • Plišano čipkasti topić je iz Tally Weijla, 150 kn (S)
  • Bijele hlačice su iz H&M-a, 70 kn (38)
  • Moja opsesija- sandale su kupljene u MASS outletu za isto neku smiješnu cifru, mislim da su oko 200 kn bile. INUOVO, broj 37 

Što se tiče nakita i nisam neki fan toga. Rijetkost je da išta imam na sebi osim lančića na svoje ime jer mi je to poklon od mame. 🙂 

A za moj brončani ten zaslužna je Afrodita Marmelada za samotamnjenje i Olival ulje! 

  • Torbica također sa Aliexpressa (najdraža aplikacija!). Ponovno 20 kuna 😂😂 Svi me pitaju otkud mi, jer je tako slatkaaa i zaista paše uz sve

Ja polako počinjem sa svojim radnim danom. Želim vam ugodan dan i do sljedećeg čitanja!

Nejra 😘

6 thoughts on “Ootd summer

Leave a Reply

