June favorites 2017

Book curke! Ajde da je i ovaj mjesec zavrsio jer iskreno i nije mi bio bas neki. πŸ˜’ 

Cini mi se da ovaj mjesec imam vise favorita nego inace pa krenimo.
Beauty: 

(Slika je s instagrama ali samo highlighter i paletica je u favoritama)

  • Guerlain paletica koja zaista nije nista posebno ali broncana nijansa je svee sto sam uvijek zeljela πŸ˜‚
  • Collistar body highlighter (koristim ga na prsnim kostima)

  • Trend it up sjenila koja se mogu koristiti mokra ili suha, aaali taaa pigmentacijaa i to blendanje. Ugodno sam sokirana
  • Catrice brow pomade stick, ne znam zasto ovo ranije nisam otkrila?? Obozavam, tako kremasto i lako se nanosi.

Moram ih imati sveee! 😍😍
Fashion:

  • Znaci ovu jaknicu sam skicala u Zari par mjeeseci i odlucila sam da je moram imati. Prvo sam htjela u nude nijansi ali ova boja senfa je ukrala moje srce! Jedva cekam jesen i hladnije dane jer vec imam brdo outfita u glavi!
  • Naocale sam narucila preko alliexpress i kostale su me svega 7 kuna πŸ˜‚πŸ˜‚ samo sto im je trebalo skoro 2 mj da dodu ali ne skidam ih sa ociju!

  • Zute stiklice za ljetne noci 😎

  • Volim ovako na izgled obicne majice ali svaka ima neki posebni detalj, npr lijevo majica ima skroz otvorena leda a druga s desne strane na ledima se veze kao korzet

Ostalo:

  • U ducanu u susjedstvu nabavili su neke kokos prutice. Izgledaju kao oni stapici sto se stave u sladoled a punjeni su kremastom finom kremom od kokosa. Ukratko ducan je ostao bez njih, pitam se zasto πŸ˜‚
  • Veet krema za depilaciju (sensitive skin) nikad bolju nisam probala!

I to bi bilo sve za ovaj mjesec! Mozda je pomalo i dosadno ali takav mi je i zivot. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ sala mala
Lijepo pozdrav, Nejra 😘

2 thoughts on “June favorites 2017

Leave a Reply

