Current favorite summer makeup

Ooo ljeeto nam se vratilo! :p Kao što sam i u prošlom postu rekla da trenutno imam sve manje i manje vremena (loša strana ljeta) ali za šminku uvijek imam par minuta više. 

Za ljetne makeup lookove sve se vrti o zlatnim i brončanim nijansama, puuuno bronzera i “vrištavim” ruževima. Bar u mojoj glavi. 😂 Trenutno imam 7 proizvoda za podijeliti sa vama. 
Krenimo sa paleticom. Sadrži 8 svjetlucavih brončanih nijansi koja su savršena za ljetne dane i noći. Moje najdraže i najviše korištene nijanse su 4 u sredini paletice. Essence “All about BRONZE” : 01 bronze

Bronzer je uvijek glavni u mojoj makeup rutini. Većinom koristim matt ali u zadnje vrijeme zamijenila sam svoj matt bronzer za svijetlucavi. Look by Bipa “Bronzing powder” : Nr. 4 Honey Gold  

Ovaj highlight je dupe za High Beam od Benefita. Identična formula, miris, boja, dugotrajnost i način nanošenja. Jedan od mojih dražih jer se jako lijepo stopi s kožom i ne ostaju tragovi blendanja.(četkice ili prsta) W7 Night Glow

Ovu olovku za obrve sam naručila sa neke žnj kineske stranice. Malo me je bilo strah koristiti je jer ipak je kineska i nije nikakve kvalitete ali pozitivno sam iznenađena. Boja je dosta svijetlija nego moje ostale olovke, zato je koristim samo na repu obrve za iluziju dlačica kojih zaista nemam na tom području. Oblik olovke je na koso što zapravo olakšava definiranje obrva.

Hudabeauty “Video star” tekući ruž koji je odličan, dugotrajan i ne isušuje usne! (Pretjerano skup..) 

L’oreal color riche “Julianne’s pure red” još jedna neon nijansa koju duži period imam u svojoj kolekciji, a tek nedavno sam počela koristiti. Na kameri izgleda više narančaste nijanse ali zapravo je koraljne. Ova formula ruževa je jedna od boljih kojih imam i koje sam probala. 

Obožavaaaam ovu bojuu! Izgledam 3x tamnije nego inače. Moj stari ljetni favorit već duži period. NYX soft matte lip cream “Morocco” 

Eto to je sve od mene. Hvala na čitanju i podršci.

Lp, Nejra 😘

Leave a Reply

