Formula  10.0.6 Best Face  Forward recenzija 

Hej heej! Ovih dana sam bila jako zauzeta,  s ovim toplim danima stigli su i brojni turisti a to znači puuuno posla za mene. 😔 Ali otkrila sam i nešto novo od svoga najdražeg brenda za higijenu kože, pjenasti gel za čišćenje lica s ekstraktom kamilice i zelenog čaja. 

Koristim ga nešto više od 2 tjedna i zaista mi se sviđa. Tako je nježan za lice i osjećam se tako čisto poslije pranja jer uklanja prljavštinu i masnoću sa lica. Jedan od glavnih sastojaka je zeleni čaj, a ja “padam” na sve što ga ima u sebi. 
Koristim ga 2 puta dnevno, kad dođem s posla (poslije skidanja šminke) i navečer prije spavanja. Pošto je ovo gel, ima efekat hlađenja kože što mu je još jedan + kod mene jer imam osjetljivu i malo masniju kožu i to mi se sviđa pogotovo u ljetnim danima.

Pakiranje je vrlo jednostavno i slatko. Bijela ambalaža sa rozim i crnim slovima, također mi se dopada što sve o proizvodu piše na ambalaži. Sadrži 150 ml i košta oko 50 kn. Cijena je pristupačna, a što se tiče gela, jaaako malo je potrebno i duže će potrajati! :p

Kao i većina proizvoda Formule 10.0.6 i ovo je još jedan win za mene. Nastavit ću ga koristiti i vjerovatno opet kupiti. 

Lp, Nejra :*

2 thoughts on “Formula  10.0.6 Best Face  Forward recenzija 

Leave a Reply

