May favorites 2017

Još jedan mjesec je “proletio” i opet vam donosim par mnogo puta iznosanih stvari. 😂 Dani mi toliko brzo prolaze da sam u čudu. Kao da je jučer bila Nova Godina, a sad je već početak ljeta! 

Kao i u prošlom ima nešto malo kozmetike, hrane, odjeće i modnih dodataka. Pa krenimo. 

  • Nikad bolje maramice za skidanje šminke nisam probala. Doslovno sve skinu i jako su nježne i ugodnog mirisa (ne mirišu na alkohol!).  
  • Peeling za lice kojeg koristim 3x tjedno. 
  • Syoss suhi šampon, zamjena za Batiste šampone jer je ovaj ipak pristupačnije cijene. 
  • Moooja opsesija Dove losion za samotamnjenje

    • Preeeslatki body iz New Yorkera, satenskog materijala sa chokerom i otvorenim ramenima, obooožavam!
    • Ovo je trebala biti majica tipa bralette ali je previše vidljivo ispod pa preporučujem nude ili crni grudnjak, jedva čekam ljetne noći za to 🙂

      • Predugo sam željela ovakvu torbu i napokon sam našla, naravno fake verziju jer nemam 350€ za nju 😂
      • Hudabeauty tekući ruž u nijansi “Video Star”
      • Zara parfem (koji se nažalost ne vidi jer je jako tmurno vani pa se morao flash koristiti) 
      • Yvess Rocher ruž u nijansi “12. rose eclatant” 😍😍😍 

        Film “Begin Again” pogledala sam tooliko puta i dalje mi je jedan od dražih, čak sam ga i sinoć gledala. 😂 

        A što se tiče hrane tj nije ni hrana nego čokoladice. Ne znam točno ime ali su u obliku slonića i punjeni kremom kao u kinder buenu, mogu se kupiti u Lidlu. Što se tiče kuhinje želim spomenuti blender. I to odličan, sa staklenom čašom (valjda se tako zove). Marke Silvercrest. Iz Lidla je i zaista ga preporučujem! 


        To je sve za ovaj mjesec, ništa ludo jer iskreno poprilično sam dosadna i skoro pa nigdje ni neidem.. 😂😞 
        Lp, Nejra 😘

        Leave a Reply

        