Balea Soft&Clear peel-off maska za lice recenzija

Hej ljepotice 🙂 Morala sam do dm-a po jednu jedinu stvar ali po običaju izašla sam sa pola dm-a. Dok sam njuškala na odjelu sa maskama vidjela sam da Balea ima nove maske za lice ili to prije nisam uočila (što je nemoguće). Radi se o maskama sa salicilnom kiselinom, aktivim ugljenom i cinkom ili jednostavnije rečeno ona poznata crna maska što boli kad se skida i pokupi sve sa lica. 😂😂 Imaju dvije u toj liniji, peel-off i sheet maska. Kupila sam obje, mišljenje o drugoj ćemo saznati kad je isprobam. 🙂

Tipično pakiranje koje je dovoljno za 2 upotrebe, jedan dio ima 8 ml. Cijena : 6,90 kn

Upute za upotrebu: 

Neotvoreno pakiranje prije upotrebe izgnječiti prstima. Ravnomjerno u sloju od cca 2 mm nanijeti na očišćeno lice izbjegavajući područje oko usta i očiju te ostaviti da djeluje 10-15 minuta. (Meni je trebalo oko 25 minuta jer sam malo deblji sloj stavila na nos i bradu.) Suhu masku odljepiti od rubova prema sredini lica, a eventualne ostatke isprati mlakom vodom. Po potrebi koristiti do 3x tjedno. 

Maska je jako jako ljepljiva i tekuća. Dok se nanosi napravi se veliki nered jer je naravno crne boje i sve se zamaže. Ima čudan miris koji mi nepaše i malo pecka oko očiju. Zato jer je toliko ljepljiva teško se razmazuje i ne nanosi ravnomjerno, bar u mom slučaju. 

Dok se suši imam osjećaj kao da mi steže lice, čudan osjećaj ali ne negativan. 😀 

Ali skidanje je stvarno bolno. Imam minimalnu toleranciju boli pa možda sam si to malo i preuveličala. :p  Vodim dosta brige o svojoj koži tako da nemam nekih nečistoća po licu pa mi nije ništa posebno ni skinula osim dlačica. Na nosu se primjeti par mitesera. Osobno je nebih koristila 3x tjedno, više 3x mjesečno ako imate čišće lice poput mene. 

Pazite na obrvee!!! 😂

Sve u svemu maska mi se je svidjela. Koristit ću je opet. Ali drugi put ću biti opreznija oko područja obrva. 😂

Hvala na čitanju i lijep pozdrav,

Nejra 😘

Leave a Reply

