Fav face masks

Hej! U mojoj rutini za lijepu i čistu kožu veliku igru igraju definitivno maske za lice! Prije ih i nisam toliko voljela ali sad obožavam. Koristim ih tri puta tjedno. Inače nedjelja je moj spa dan, tad si čupkam obrve, mičem suvišne dlake na licu, mičem mrtve stanice kože, maskeeee na lice i još puuno toga. 🙂 

Ponedjeljak, srijeda i nedjelja su dani za maske. Jednom tjedno maska za akne jer nažalost sklona sam tome, 1. tjedno peel of maska ili za hidratizaciju i umirenje kože i 1. tjedno mud maska. I naravno 2 puta mjesečno sheet maska! 

Krenimo sa maskama kad imam dosta problematičnu kožu. 

  • Mojaa najdraža ikada. Obožavam sve njihove maske. Definitivno preporučujem. 

    Jeftinije varijante (također volim) :

    • Afroditina maska je za masnu kožu, a od balee za akne. Mogu vam reći da su Baleine maske jedne od boljih koje sam probala! A vjerujte mi probala sam ih mnogo. 

    • Stari favorit, volim ovu liniju od Garniera. Prije mi je bila must have. 

    Peel of maske najviše koristim tijekom ljeta jer mi osvježava kožu i volim taj osjećaj kad je skidam. Točno osjetim kako se sva prljavština i znoj miče! 😀 

    • Mnogi ne vole baš ovu masku ali meni je potpuno ok. I cijena je pristupačna.

    • Oboožavaaam! Cijena je malo viša ali vrijedi svake kune.

    Mud maske (za detox kože) :

    • Možete zaključiti da volim ovaj brend 😂😂 Bez ovoga ne mogu živjeti. 
    • Jednako mi je draga kao i od Formule 10.0.6, ali ima neki miris (algi i soli) pa me malo smeta i pecka za oči. 

    A što se tiče sheet maski, probala sam i par korejskih brendova i ništa posebno mi se nisu razlikovale od “naših” brendova. Garnier se trenutačno pokazao kao najbolji, ima 3 vrste u liniji i sve su mi jednako dobre. 

    Ali ni Balea ne zaostaje, ne vidim velike razlike među njima. 🙂 

    Brendovi koje sam isprobala i koji mi se sviđaju:

    • Elizavecca Milky Piggy
    • 7th heaven
    • Eveline 
    • Loreal
    • The Face Shop
    • E-tude house

       I još par korejskih kojima nažalost ne znam ime. 😦 

      Lp, Nejra :* 

      3 thoughts on “Fav face masks

      Leave a Reply

      