Everyday makeup 

U zadnje vrijeme nosim minimalac na očima, malo bronzera, cat eye i puuno trepavica je moj novi look to go. Ali izgled full glama je i dalje tu. :p

Dnevna krema->primer->tekući puder (jako prekrivanje)->puder u prahu. Konturanje također minimalno, samo više bronzera po cijelom licu jer trenutno sam tamnije puti nego inače. Tamnije matt roze nijanse rumenilo i highligggght! Što se tiče usana mislila sam neku nude nijansu ali ipak sam se predomislila za rozu matt olovku za usta.  I moram priznati da sam dobila dosta komplimenata ovih par dana za makeup. Izgleda da ona poslovica manje je više djeluje 😉 
Proizvodi: 

  • Maybelline baby skin primer
  • Maybelline fit me puder
  • Essence camouflage full coverage korektor
  • Wet’n’wild contouring paleta
  • Benefit hoola bronzer 
  • Manhattan powder rouge rumenilo
  • ABH glow kit 
  • Essence 2 in 1 eyeliner pen 
  • MAC opulash optium black maskara
  • Catrice slimmatic ultra precise brow pencil 
  • Ardell trepavice 
  • Hudabeauty lip contour *light pink*

A koji su tvoji makeup proizvodi za svakidašnji izgled? 

Lp, Nejra 😘

2 thoughts on “Everyday makeup 

Leave a Reply

