Kylie cosmetics lip kit 22 recenzija

Nakon duge želje napokon sam dobila priliku isprobati Kylie matt tekuće ruževe. 

Paa krenimo 😀

Izbor nijansi je jaako veliki, ali s obzirom da imam previše nude i crvenih nijansi htjela sam isprobati nešto drugo. Za oko mi je zapela nijansa 22. Ovaj lip kit sadrži olovku za usta (1.0g) i tekući ruž (3,25 ml). Cijena je malo viša (30$) i vjerujem da se mogu naći kvalitetniji ruževi po puno manjoj cijeni. Ali što je, tu je.

Na pakiranju je izgledala kao vatreno narančasta ali kad sam je isprobala više je kao izgorjela ciglasta boja. Što mi se zapravo više sviđa 🙂

Formula tekućeg ruža je dobra, dugotrajan je ali dosta isušuje usne. Lako se nanosi i vrlo brzo se osuši. Mogu i potvrditi da je kissproof, ne ostaje ni na čaši.

Jedina  mana mu je miris, neki čudni sladunjavi ali nakon nekog vremena više  se ne osjeti. 

Što se tiče olovke formula mi je puno bolja od formule ruža. Tako se lako nanosi i nema čudnog mirisa i ugodna je na usnama. 


Za prvi put isprobavanja sviđa mi se Kylie linija ruževa. I vjerovatno (10000%) ću kupiti još lip kiteva koje želim. 

4,5/5 ✅  

Lp, Nejra 😘

Leave a Reply

