Face of the day (nighout look) 

Ćao ćao! Ovo je bio jedan jaako ludi vikend i napokon sam kući u svome miru. Malo mi je žao što sam se morala vratiti ali tako je kako je.  

Nedavno sam kupila kylie tekući ruž (iako sam rekla da nema kupovanja šminke, nisam mogla zaustaviti se 😒) pa da ga isprobam gdje je bolja prilika ako ne za noćne izlaske! I pozitivno sam iznenađena, uskoro će biti mali review. 🙂 

Makeup:

  • Maybelline Baby skin primer
  • Maybelline Affinitone tekući puder “golden beige 
  • Nyx HD korektor “CW04”
  • Rimmel stay matte kompaktni puder “001”
  • Naked 3 paleta
  • Essence tuš za oči 
  • L’oreal Telescopic maskara 
  • Essence eyebrow set
  • Kylie lip kit “22” 
  • Benefit Hoola bronzer
  • Catrice rumenilo “030 rock’n’rose”
  • Anastasia Beverly Hills Glow kit That glow “Dripping in gold” 

Slika je jako loša i ne vidi mi se makeup kako treba ali nažalost to je jedina koju imam. 

Do sljedećeg čitanja, Nejra :* 

Leave a Reply

