Collective haul 

Heej opet ja 🙂 Zadnja dva mjeseca puna sam poklona, svi mi nešto daruju, kupuju. Osjećam neku ljuubav. 

 

*Hvala Neveni na vrećici punoj šminke!! 😘😘*

Paaa krenimo prvo sa kozmetikom

  • Essence Girls just wanna have fun 01 just me and my girls
  • Loreal blending brush
  • Essence ruž 21 tres chic
  • Loreal xtreme resist 501 bulletproof
  • Maybelline 14 hr lipstick 610 beige for good 
  • Loreal color riche Blake’s pure red
  • Trend it up sjajilo 020 (zanimljiva nijansa)
  • Catrice highlighter pen (srebreno rozi tekući highlighter) 

  • Nikad nebih izabrala roze nijanse ali ova kombinacija mi se jako sviđa

Mislim da se zna koji mi je najdraži! (Nuuude) 

Napokon cipeleeee😍 i ostatak 

Ne znam točni naziv ali oba para su iz Alda, broj 36 🙂 

  • Suknjica boho printa je iz H&M-a
  • Košuljica iz Reserved 
  • Samo ću reći da je ovo naaaajljepši grudnjak ikada! (H&M) 

  • Fitness (kao vježbam) set iz Aldija 😂 tajice cu jaako uske, visokog struka i od iza na listovima je providna mreža (fora izgleda)

  • Ja sam spremna za more i plažu ali vrijeme očito nije 😤 (Tezenis)

  • Torba nepoznate marke je bila poklon od mame, a novčanik MK od sestre 🙂 

  • Sandale iz Shoeboxa, marke Wish (jako udobne i stabilne) 

Naravno ovo nisam sve dobila a ni kupila u jednom danu. To se nakupilo u dva mjeseca. Također se ni ne hvalim, samo želim podijeliti s vama svoje male poklončiće! 
Lijep pozdrav, Nejraa 😘

4 thoughts on “Collective haul 

Leave a Reply

