April favorites 2017

Dobro došle drage moje. 🙂 

Skoro pa svaki mjesec budem blago opsjednuta s par sitnica, ali sam se uvijek predomišljala da li da ih podijelim sa vama ili ne. Na kraju sam se odlučila da ću ih ipak podijeliti. Trudit ću se da to radim svaki mjesec, ali poznavajući sebe mislim da to neće tako ići. 😂

Započet ću sa hranom. (Kakvo iznenađenje..) Navukla sam se na smoothie za doručak. Doslovno svaki dan ga pravim, ubacim malo sojinog mlijeka od vanilije, mix sjemenki, 3 jagode i 1 bananu. Zasitan je i taaako lagan za napraviti. 

Što se tiče beauty strane dogovorila sam se sama sa sobom da u narednih 3 mjeseca nema kupovanja šminke. Za sada mi ide jako dobro, ali kakva je to muka prolaziti pored Douglasa, DM-a, Bipe i vidjeti novuu šminku a nesmijem je kupiti.. Ali dobra strana toga je da sve više otkrivam stare favorite u svojoj kolekciji na koje sam skroz zaboravila. 

  • Catrice rumenilo 090 Mandy-rine 

Preedivna breskvasta nijansa. Malo sam tamnije puti i jako lijepo paše uz moj ten.

  • Maybelline Fit me! 115 Ivory 

Nemogu se odlučiti kojeg više volim. Ovaj ili Affinitone (dewy finish) 

  • Essence refil sjenilo (u sredini)  07 Mauve-time

Prekrasna boja i za preko cijepog kapka i za tranzicijsku boju. 

  • Kiko Finish line 05 Rossetto

Nikad nisam više bila opsjednuta ružem. 

Fashion: 

  • Tally Weijl siva majica sa čipkastim detaljem. 

Materijal je tako mekani i baršunast. A sve što ima čipku automatski je moj favorit. Još jedan plus je to što mi grudi lijepo izgledaju u njoj. 😂😂 

  • Mala crna torbica sa zlatnom kopčom.

Preslatka je i dobre veličine. Ni premala ni velika, taman. Stil Valentino torbica i paše mi uz sve. 

I još nešto tj netko koga volim gledati na youtube-u a da nije beauty vloger. Emmymadeinjapan, simpatična žena koja probava hranu iz drugih zemalja svijeta. Ne znam zašto ali uživam u njenim videima. 
Do sljedećeg čitanja, Nejra 😘

2 thoughts on “April favorites 2017

Leave a Reply

