Cut crease and hot pink lips makeup look 

Heej opet ja! Ali ovog puta sa full facom makeup-a 😀 Malo mi je bilo dosadno pa sam se igrala sa šminkom. Pa usput i da podijelim s vama. :p
Po običaju primer -> tekući puder -> korektor -> puder u prahu. Navikla sam se da poslije podloge definiram obrve, sa tamno smeđim matt sjenilom (Essence eyebrow kit) i maskarom za obrve (I❤Makeup)


Pošto je cut crease trenutno u trendu i ja sam pokušala nešto izmisliti u neutralnim zemljastim tonovima. Na cijele kapke prvo sam nanijela najsvijetliju nijansu, zatim u dubinu oka jako tankom četkicom blago nacrtati liniju tamno smeđim matt sijenilom. Postepeno dodavati sjenilo i blendati ali samo po toj liniji za taj oštri cut. Trebat će malo više vremena, zato strpljenja i blendajte! 

Kremastom bazom za sjenilo sa ravnom četkicom nanijeti bazu po kapku za još oštriji kut linije. Na kapak nanijeti matt svijetlu nijansu, a u dubini oka još jednom proći po liniji. Kad sam dobila svoj željeni cut, nanijela sam crni tuš i maskaru. A u vodenu liniju smeđu olovku i preko smeđim sijenilom za smokey efekt. U kut oka svijetlo svjetlucavo sijenilo jer volim extra bling na očima. 🙂 

Konturanje lica sa bronzerom (Benefit Hoola), breskvaste nijanse rumenilo i mnogooo highlightera. 
Usne su trenutno zvijezda mjeseca jer ovaj ruž doslovno ne skidam. Prvo sam stavila malo labela zatim nude olovkom iscrtala po liniji usana i preko neon pink ruž. (Kiko finish line) 

Zaista ništa posebno i ništa teško. Samo puuuno blendanja!
Lp, Nejraa 😘 i Bobi 🐹

3 thoughts on “Cut crease and hot pink lips makeup look 

Leave a Reply

