Top 5 everyday lipsticks 💄

Hej hej hej! Moj najdraži makeup proizvod je definitivno ruž. U bilo kojoj formi i finishu. Dobro ipak više posežem za matt ruževima 😛 Gledajući svoju kolekciju ruževa i olovki za usta primjetila sam da najviše imam nude nijansi, smeđkastih, rozkastih i mauve nijansa. Moram priznati da sam iznenađena jer sam mislila da crvena prevladava. Što je, tu je. 💁

Prije svega želim se zahvaliti za preko 100 followersa!! Hvala na podršci! ❤❤

  • I ❤ MAKEUP Lip Lava

Nijansa između boje breskve i svijetlo roze. Ovi ruževi su dupe za Too Faced melted ruževe. S vitaminom E koji su dugotrajni, jaako kremasti i laganim matt finišom.

  • NYX soft matte lip cream 09 Abu Dhabi

Nude sa smeđim tonom. Moj osobni favorit! S matt finišom, pomalo isušuje usne. 

  • Maybelline Vivid matte liquid lipstick 

Slična nijansa kao i kod Lip Lave ali za koju nijansu tamnija. Također jako kremasta formula. 

  • Golden Rose liquid lipstick

Predivna mauve nijansa.  Jedna od najboljih formula koje sam isprobala! 

  • Golden Rose liquid lipstick

Smeđa nijansa sa sitnim zlatnim gotovo neprimjetnim šljokicama. Jako zanimljiva i posebna nijansa. 

I to bi bili moji 5 ruževa koje skoro pa svaki dan nosim. Neki poput NYX SMLC su više puta kupljeni 😂 (toliko da me sram i reći) Hvala na podršci i čitanju!  
Lp, Nejra 😘

2 thoughts on “Top 5 everyday lipsticks 💄

Leave a Reply

