No makeup makeup :) 

Nedjelja, prokleta nedjelja. Ili mi loše prođe na poslu ili doma. Baš uvijek nedjelja mi je najgori dan u tjednu. 

Bolesna sam, proljetna viroza. Baš ništa mi se neda, ni doma ležati, ni ići negdje a ni družiti se s nekim. Znači danas je jedan on onih dana kad ili nemam uopče šminke ili skroooz malo tek toliko da ne izgledam bolesno. 😀
Moj “no makeup” makeup: 

  • Garnier BB krema “light”
  • Nyx HD korektor ispod očiju  “CW 04”
  • Catrice sjenilo za obrve (obično matt sjenilo koje ponekad koristim za definiranje obrva) “Go, Charlie Brown” 
  • Benefit Hoola bronzer  (i u dubini kapka također) 
  • Essence lash princess
  • IQ olovka za oči “white 6” 
  • Nivea lip butter  

Lagani minimalni makeup za teške dane. 🙂 
Lp, Nejra 😘

Leave a Reply

