Makeup kolekcija

Jedan od najpoznatijih makeup tagova među bloggerima i youtuberima. Osobno volim gledati i čitati koliko i čega svega imaju u svojim kolekcijama. I ovo mi se činila dobra ideja da svoju preuredim i pobacam potrošene proizvode (teška srca). 

Nisam ovdje da bih se hvalila niti išta slično. Moja kolekcija je dosta malena ali meni ima sve potrebno. 🙂 

Krenimo od mog radnog stola. To je ustvari moj stari pisaći stol još iz osnovne škole i ormarić sa 3 ladice sa strane. Samo sam ga malo preuredila da bude po mom guštu. 😂 Na stolu držim svoje četke za lice i oči, beauty blender, fiksator, ulje, labelo i par posudica sa ruževima. Na zidu imam dva led svijetla zaljepljena. Također iz kineskog dućana, otkriće godine! Gase se i pale na dodir i rade na baterije. 56 kuna za dva svijetla u paketu. 

U ovom ladičaru (nadam se da se tako zove) nalazi se skoro pa cijela moja kolekcija. Slučajno sam naletila u kineskom dućanu na ovo. Zgodno je jer je srednje veličine i ladice su dosta duboke. Plastika je dobre kvalitete. Cijena je isto ok, nekih 90 kuna je koštalo. 

  • U prvoj ladici se nalaze moje olovke za usta, oči, maskare, tuševi i primeri za kapke. I olovka i maskare za obrve

  • Druga sadrži sve moje tekuće pudere, BB kreme, pudere u prahu i kamenu. (bilo jeee mnogo toga ali bio je red da se riješim praznih ambalaža) 

  • Primeri, korektori i sjenila za obrve. Kao što se i vidi ovo držim sasvim minimalno. 

  • Mnogoo rumenila, bronzeri i highlighteeeri. Moja najdraža ladica 😀 

I kao što sam gore već spomenula, u ove tri plastične posudice su svi moji ruževi. Imam oko 40-tak i zaista mi ne treba ovoliko ali nemogu si pomoći. 😒 

U ladičaru pokraj stola  u jednoj od ladica su palete i sjenila. Nemam puno paleta jer vjerujem da mi je i ovo sasvim dovoljno. 🙂 

A u ostalim ladicama su kremice i maske za lice. Toneri, micelarne vode i kreme za skidanje šminke. 
I to jeee to. Moj mali kutak sreće! 😀 Nadam se da vam se sviđa.
Lp, Nejra :* 

3 thoughts on “Makeup kolekcija

  1. Wow predivna kolekcija. Ja svoju naslazem na stol jer ne mogu se snalaziti u kutijicama iako imam veliki kovceg ali samo ga koristim pri sminkanju na terenu😂. Najbolje se snalazim u svom neredu na stolu🤗

    Like

Leave a Reply

