Essence “My must haves” recenzija 

Napokon je stiglo toplije vrijeme a s tim i nove kolekcijee mnogobrojnih brendova. Vjerujem da nisam jedina koja je to jedva dočekala. 

Essence je izbacio mnogo novih proizvoda, više manje svidjeli su mi se svi. Ali jedan dio mi je posebno upao u oči. Custom paletice. Dolaze u dvije varijante, manja koja sadrži 4 refila za sjenila ili veća od 8. U mojoj obližnoj drogeriji nije bilo veće nego samo manje paletice. 

Paleta sama po sebi nije ništa posebno. Plastična ambalaža djeluje jeftino i ne baš tako sigurno. Ali s obzirom da košta 20 kuna više nisam ni očekivala. 

S ovom paleticom idu i refil sjenila. Ima oko 20 nijansi. 4 neutralnih nijansi, 4 roskaste, 4 ljubičaste, 4 plave nijanse i 4 po svega pomalo. 😂 

Jedno sjenilo košta 12,90 kn

Pigmentacija varira od nijanse do nijanse. Neke su jako pigmentirane,  a neke promašaj. Sve su jako mekane na dodir i više manje se lako blendaju. 

Od svih nijansi izabrala sam samo 3 jer sve te nijanse imam u svojoj kolekciji u mnogobrojim paletama sa puno boljom kvalitetom. 

01 go goldie ! 

Jedna od lošijih pigmentiranih sjenila. Nijansa je jako lijepa i za svaki dan. Ali nažalost ne blenda se dobro i nije dugotrajna. 
07 mauvie-time

Dobra pigmentacija i lako se blenda. Jedna od posebnih nijansi kojih ne posjedujem puno. Moj osobni favorit 🙂 

18 black as a berry

Tamno ljubičasta sa zlatnim sitnim šljokicama. Kad se nanese više vuče na smeđe. Sviđa mi se za noćne lookove, jedva čekam da nešto iskombiniram. 
Koristila sam ih par dana za redom i sve u svemu s obzirom na cijenu nisu loše. Nastavljati ću i dalje da ih koristim. 🙂

4/5 

Lp, Nejra :*

Leave a Reply

