Skin care routine

Higijena kože je mnogo bitna. Ako se ne brinete o njoj i ne hranite je dobrim stvarima naravno da će te imati problema. Meni je dugo trebalo da pronađem svoju idealnu rutinu i sad se je čvrsto držim. 

Ujutro prije stavljanja šminke volim lice nakon pranja očistiti micelarnom vodom.(Garnier micelarna voda za osjetljivu kožu) Osjećam se bolje i svježije, a i dodatno maknem ulje s lica koje sam dobila tokom spavanja. 

Navečer prvo skinem šminku sa mlijekom za lice. (Byphasse mlijeko za čišćenje lica) Moj faavorit, doslovno ne mogu bez ovih proizvoda. Nježno je za osjetljivu kožu, sadrži vitamin E i provitamin B5. 

Tonik je nezaboravan. On dodatno očisti kožu i stimulira kožu poštujući njezinu prirodnu pH razinu. Koristim također iz linije Byphasse, s ružinom vodicom. Nježan je za kožu i daje joj blistav sjaj. 

Za noćnu rutinu prije tonika prvo operem lice s pilingom. (Balea piling s mirisom maline) To je potrebno za uklanjanje mrtvih stanica kože i dodatno skidanje šminke. 

Poslije tonika nanesem hidratantnu kremu za lice ili ulje. Ovisi koliko mi je koža suha. Osobno imam mješovitu kožu, ponekad stavim oboje. Prvo kremu za matiranje kože po cijelom licu i onda ulje samo na suha područja. (L’oreal nutri gold oil)

Navečer za završni dio nanesem repair kremu za prištiće.(Avene triacneal expert) Nemam ih mnogo, možda par na čelu ali s ovim ih spriječavam. Prije kreme prvo samo na prištiće pređem s blaznicom s micelarnom vodom koju sam dobila na poklon. Ali više mi djeluje kao tonik nego micelarna vodica. 

Ne zaboravljajte vrat! I njemu treba njega 🙂 Naravno ovo nije sve, imam još mnogo toga ali ovo su moji trenutni favoriti koje neću mjenjati za još koji mjesec. 🙂 
Lp, Nejra 

Leave a Reply

