Travel makeup bag

Dooobro jutro 🙂 Često putujem i to mi je smrt jer ne znam koliko i koju šminku da ponesem. Na kraju pola svoje kolekcije strpam u 5-6 kozmetičkih torbica i imam 10 nepotrebnih bronzera. Sad sam se opametila i “ispraksala”. Zato ću podijeliti s vama što i kako. Učite na mojim greškama! 🙂 

Što se tiče proizvoda za higijenu i kožu ponesite samo one bez kojih ne možete. Sutize izbor što je više moguće! Ja uvijek biram proizvode koji su u manjim ambalažama i po mogućnosti koji imaju pumpicu. 

Jedna podloga (puder) je i više nego dovoljan. Izaberite jedan koji je lagan na koži, dugotrajan i ima dobro pokrivanje nepravilnosti. Također jedna paleta je dosta. To sam naučila na teži način. Uvijek birajte neku sa nosećim sjenilima (zemljasti tonovi, zlatni, brončani..). Još ako je mix sa matt i svjetlucavim nijansama, dodatni plus. 

Rumenila, bronzeri, highlighteri. Svi suu taaako lijeeepi i svi mi treebaju. Ali zaista jedan ili dva su sasvim dovoljni. Birajte nijanse rumenila koje pašu uz sve lookove. Ako posjedujete paletice sa rumenilima, još bolje. Kiko paletica ima dvije nijanse, svijetlu i tamniju ali ako pomiješam obadvije dobijem i treću. Wet and wild contouring paletica ne samo da ima matt bronzer nego i banana powder. 2 u 1! Nadam se da razumijete na što ciljam. A što se tiče highligtera to je težak izbor, jaako težak. Više volim highligtere u kamenu nego tekuće, ali Kiko u olovci je dugotrajan, lako se nanosi i zauzima jaaako malo mijesta. 

Ne nosite 15 različitih ruževa jer u realnosti nosit će te dva ili tri! Znam cijelu tu priču ali možda odem negdje na fensi mijesto pa mi treba baš ova nijansa, što ako poželim no makuep look pa mi zatreba baš ovaj nude ruž. Ne, ništa od toga se neće desiti. Zato 1 crveni i jedan koji paše uz sve! (Naravno odluka koje nijanse želite vi birate, ovo su moji odabiri)  

Pribor također suzite što je više moguće. Ja osobno uvijek nosim puno četkica, ali iz razloga jer šminkam i druge cure s kojima putujem. Ali da vama pomognem ovog puta odabrala sam samo par. 5 za lice i 2 za oči. Vjerujte mi to je sasvim dovoljno! 

Budite pametnije i nosite samo ono što će te zaista koristiti. Sretan puuut :p
Lp, Nejra :*

Leave a Reply

