50 shades of red

Dobro nije 50, ali skoro. Meni jedna od dražih nijansi ruževa je crvena, a sigurno nisam jedina. Zato sam odlučila podijeliti svoje crvene nijanse. Imam ih dosta, a ovo je uži izbor. 🙂 

1. L’oreal COLOR RICHE “Julianne’s Pure Red” 

Rumeno crvena nijansa s rozo-koraljnim podtonom. Finish joj je satenski, ugodna na usnama. Dosta dugo stoji i lako se nanosi. Dobra pigmentacija i ugodan miris. Malo me podsjeća na stare ruževe (u dobrom smislu). 

2. MAC “Red” A65

Tamnija nijansa crvene s bordo podtonom i satenskim finishom. Ne isušuje usne. Lagano se nanosi i dugotrajan je. Dobra pigmentacija i fini miris koji me podsjeća na tortu od vanilije. 


3. MAC “Russian red” A15 

Matt smeđkasto-crvena nijansa. Jedna od mojih dražih za jesensko zimski đir. Lagano se nanosi i pigmentacija je odlična. Malo isušuje usne poput i ostalih matt ruževa, ali ništa strašno, labelo popravi stvar. 

4. Maybelline vivid matte “Rebel red” 35

True red! Prava crvena nijansa. Nije previše vrišteća, sviđa mi se kako mi izblijeli zube. Ugodan na usama i dugotrajan. Zbog aplikatora malo se teže nanosi. 

5. Golden Rose longstay 09

Neon crvena nijansa sa narančastim podtonom. Moj najdraži i zbog boje i zbog teksture. Brzo se osuši u matt finish, lagano nanosi. Dugotrajan je i jaaako pigmentiran. Ostavi mali stain na usnama. 

Najuže što sam mogla napraviti, a da opet ima sve potrebne informacije. Nadam se da vam se sviđa.

Lp, Nejra :*

Leave a Reply

