Golden Rose Liquid lipstick 

Naaapokon mogu reći nešto o njima. Imala sam malih tehničkih problema, ali sad je sve riješeno 🙂 

Čim sam ih vidjela u Bosni u jednoj trgovini zanimali su me. Probala sam dosta GR šminke, ali više je bilo fails nego hits, pa me ovo posebno zanimalo jer sam čula dosta dobre stvari o njima. 

Pakiranje je vrlo jednostavno. Prozirna plastika sa plastičnim crnim poklopcem. Imaju 5.5 ml i koštaju oko 7 km. Negdje manje, a negdje malo više. Sve ovisi gdje ih nabavite. Vjerujem da dolaze u 12 nijansi, ako ne ispravite me 🙂

Pigmentacija je ista u svim nijansama i to mi je baš drago. Jer je to inače rijedak slučaj. 

 Ultra dugotrajnost i kissproof su opravdani u ovom slučaju jer se ne mogu tako lako skinuti. Zaista ima malo muke oko toga. Ali mene osobno to ne smeta, što duže stoji to bolje. Jedino malo s unutrašnje strane se pobriše ali to samo ako jedem malo masniji obrok. 

Teksturom je jako gust ali se izuzetno lijepo nanosi. Ima matt finish, s toga preporučujem balzam za usne prije nanošenja. Osuši se doslovno za minutu ili dvije. 

Aplikator je precizan, ali ipak preporučujem lagano nanošenje. S ovim ruževima nije potrebna olovka, ali ako netko želi zašto ne. 🙂 

Miris je slatkast, podsjeća me malo na MAC-ove ruževe. 

Pošto nije bio velik izbor ruževa taj dan, izabrala sam samo 4. 

  • 01  je hladniji ton breskvaste boje. Na mome tenu vuče na neon boju što će biti odlično za ljetnu atmosferu. 

    • 03 je mauve boja, mojaaa omiljenaaa. Boja mi je predivna, jer ne ističe se pretjerano i paše u skoro svaki look. 

      • 09 je prekrasna neon crveno narančasta nijansa. Više sam nego oduševljena. 

          • 11 je smeđeg tona sa sitnim zlatnim česticama. Prvo to nisam primjetila dok ga nisam nanijela. Malo je drugačije ali meni se zaista sviđa. Malo promjene ne škodi. 🙂 

            Sve u svemu, ruževi su totalni hit. Namjeravam kupiti još par nijansi ali uvijek su rasprodani. Moja ocjena bi bila 5/5.
            Lp, Nejra

            3 thoughts on “Golden Rose Liquid lipstick 

            Leave a Reply

            