Lancôme Grandiôse maskara

Lancôme Grandiôse maskaru nedavno sam dobila na dar. Već duži period je koristim i testiram. Osobno nije me oduševila. Gledala sam i čitala mnoge recenzije o njoj i većini se dopada. Mislila sam da je možda riječ o mojoj maskari pa sam odlučila kupiti još jednu i probati sve ponovno ali i dalje me ne oduševljava.

Pakiranje i izgled mi se sviđa, elegantno i skupocjeno izgleda. Četkica je jako zanimljiva, napravljena je tako da s njom možete zahvatiti sve dlačice,  ali gumena je i takve samo raščešljavaju trepavice i ne čine puno po pitanju volumena i dužine.

 

Dugotrajna je i jako crna, ali se razmazuje. Ne čini puno kod uvijanja trepavica što je meni dosta važno. Cijena je malo viša (267 kn) i kod takve cijene očekivala sam mnogo više. Po meni ne vrijedi tih novaca. Imam maskare koje koštaju 25 kn i više koristim njih nego ovu.

Moja ocjena bi bila 2/5 😦

Da li vi imate ovu maskaru, ako da koje je vaše mišljenje?

 

PS: Ovo je moje osobno mišljenje, što ne znači da maskara ne valja kod drugih. Samo meni se nije dopala i to je sve 🙂

Leave a Reply

