Jednostavni makeup look za početnike

Ako ste i vi jedna od nas koji se dižemo u 5 ujutro i nemamo volje ni za što, a treba se spremiti za posao. Onda imam jedan savršen makeup look. Jako jako jednostavno i brzo. Ako se i ne razumijete previše u šminku, vjerujem da će vam ovo biti jednostavno i lagano. Pa počnimoo 🙂
Prvo nanesite dnevnu kremu, to je jako važno jer vam hidratizira kožu! Ja osobno imam masni tip kože i koristim mattirajuću kremu.

16107885_10212026538921433_57101305_o

Jedna od mojih dražih krema,nije masna kao moje prethodne, lagana je, brzoupijajuća i sužava pore. Cijena je stvarno izuzetno povoljna, košta samo 18 kn.

Na poslu ne volim osjećaj pudera na licu, pa koristim BB kremu. BB kreme su svojom teksturom lakše i manje prekrivne snage od pudera. Također daju zdrav i svjež odsjaj kože.

16129639_10212026539441446_815800893_o

Jedna je od boljih BB krema na tržištu. Ne izaziva prištiće niti alergijske reakcije, ugodna je na koži i pokrit će neke sitnije nedostatke. Probala sam mnoge BB kreme i ova mi se pokazala jedna od boljih. I ima SPF 30 što mi je jako bitno jer živim na moru gdje je uvijek jako sunčano. Cijena je također povoljna, 40 kn.

Na T-zonu nanesite malo transparentnog pudera u prahu, oblikujte obrve (olovkom ili sjenilom) jer kako kažu obrve su ogledalo lica. Korektor na područja gdje vam treba malo više prekriti i ispod očiju.

16129511_10212026680884982_1898945220_o.jpg

NYX HD korektor u CW 04, dolazi u kvalitetnoj ambalaži i nanosi se pomoću spužvastog aplikatora, kao većina sjajila. Teksturom je korektor gušći, što meni odgovara, ima srednje prekrivanje i uglavnom se lako blenda. Ja sam svoj kupila u Douglas parfumeriji u Stuttgartu i koštao me 8€.  Uglavnom cijena ovisi o tome gdje ga nabavite. Loreal brow artist plumper – Dark brown. Maskara za obrve s efektom gušćih obrva. Moj must have svaki dan. Cijena oko 35 kn. Manhattan Soft mat loose powder – natural 1, služi za fiksiranje tekuće podloge i matiranje kože. Cijena je 60 kn.

Neutralna sjenila, malo maskare i olovke boje kože napravit će vaše oči vizualno veće. U sredini kapka i unutrašnje kutove stavite svijetlu nijasnu sjenila, a na kraju oka tamnije smeđe sjenilo za ljepšu definiciju oka. U vodenu liniju bež olovka za oči za dodatno povećanje oka. I par slojeva maskare, ali ne pretjerivati. 

16129791_10212026679484947_1234254184_o.jpg

Wet and Wild olovka za oči – Calling your Buff. Jako kremasta, bež boje, koristim je skoro pa za sve. Popravljanje tuša, ruža i obrva. Cijena 14 kn  MAC Opulash optium black maskara. Daje prirodni čisti volumen trepavicama, ne razmazuje se i ne grudva trepavice. Cijena 130 kn. Catrice Absolute nude paleta sjenila. Odlična za početnike, sastoji se od 6 šljokičastih sjenila neutralne boje. Lako se blendiraju, ali ima dosta opadanja pigmenta tokom nanošenja. Cijena je 35 kn i s obzirom na ovu cijenu kvaliteta je pristojna.

Nježne nijanse roskastog rumenila i nude usne. I spremne ste pokoriti svijet.  🙂

KIKO Blush cocoa shock – 04 preppy pink and tan. Kremaste na dodir, dobro se blendiraju i dugotrajni su. Intezivan miris čokolade, mat finish. Cijena 83 kn  YVES ROCHER – 12. rose eclatant. Dugotrajan, kremast i hidratantan. Pigment nije toliko intezivan ali upravo zbog toga mi se i sviđa jer daje prirodan look. Sadrži prirodne sastojke. Cijena je nešto viša, 90 kn. Loreal olovka za usne – 630 beige a nu. Kremaste teksture, savršene nude boje. Ugodnog osjećaja, ne isušuje usne. Cijena 40 kn

 

LP, Nejra.

Leave a Reply

