Moji TOP 5 pudera

Jedna od najbitnijih proizvoda u makeup-u je podloga (tekući puder, u stick-u, kremasti) i svi smo mi u potrazi za onim savršenim koji nas odmah učine da se osjećamo 100 puta bolje. Kod odabira pudera najbitnije je pronaći odgovarajuću boju. Ne pretamnu i ne presvijetlu, mora se stopiti s kožom. Najlakši način za pronaći svoj perfect match je da na rubu vilice stavite par uzoraka i dobro pogledate koja je najbliža boji vašeg tena. Također je jako bitno imati dobru podlogu ne pretjerano masne kreme i dobar primer. Ako ne koristite primer prije pudera, e pa vrijeme je da počnete!

1. Moj favorit svih favorita MAYBELLINE AFFINITONE Hydrating tone-on-tone foundation (za sve tipove kože)

maybelline.JPG

Koristim ga već 2 godine i uvijek se vratim njemu kad me drugi razočaraju. (ne, nije o ljubavnom životu već o puderu :p) Moj perfect match, nikad nisam našla boju toliko identičnu moje kože. Idealan za mlađu kožu osobe koja voli lagano sjajni ten. Srednjeg prekrivanja, ali ugodan na koži. Ne stvara osjećaj maske na licu i ne uvlači se u pore.

 

2. REVLON COLORSTAY

revlon-colorstay-foundation-combination_oily

Puder koji se nalazi već jako dugo na tržištu. Postoje dvije vrste: za mješovitu do masnu kožu i za suhu. Ja osobno koristim za masnu kožu koji je super, odlično prekriva, ujednačuje ten i dugotrajan na koži. Srednje do jako prekrivanje. Preporučila bih nanošenje sa beauty blenderom a ne četkicom. Jedina mana ovog pudera je ta što nema pumpicu.

 

 

3. TRUE MATCH – L ’oreal

loreal

Meni jedan od dražih pudera. To je puder kremaste teksture (slična tekstura kao i kod Maybelline-a Affinitione) srednjeg do jakog prekrivanja, ali ugodnog osjećaja na koži. Moj osobni favorit za noćne izlaske jer je dugotrajan i ne masti kožu na T- zoni.

 

 

 

 

4. CATRICE HD LIQUID COVERAGE

 

catrice

Efekt druge kože. Jakog prekrivanja, dugotrajan i matira kožu. Odličan izbor za nas sa masnim tipom kože. Također ne stvara osjećaj maske na licu i ne uvlači se u pore. Mana mu je jer nema veliki izbor boje kože (3 vrste).

 

 

 

 

 

5. RIMMEL LASTING FINISH

rimmel

Kao što i piše na proizvodu, stvoren za vruće ljetne dane i noći. Dugotrajan, jakog prekrivanja. Blagi osjećaj maske ali beauty blender riješi taj problem. Ima SPF 20 stoga pripazite s flash fotografijama. Potrebno ga je fiksirati s matt puderom u kamenu na T-zoni.

 

 

 

 

 

Evo to je sve od mene za vas. Nadam se da sam vam bar malo pomogla. Koji je tvoj najdraži puder i zašto?

 

Lijep pozdrav, Nejra 🙂

One thought on “Moji TOP 5 pudera

Leave a Reply

