Essence VS NYX

Oduvijek sam htjela probati NYX kozmetiku. Kako je nije bilo moguće naći u Hrvatskoj igdje osim na Diviana cosmetics, a tada još nisu imali baš prevelik izbor NYX šminke, tako da sam naručila samo 3 Soft Matte Lip Cream (Abu Dhabi 09, Monte Carlo 10 i Morocco 22) i bila sam opsjednuta od prvog trenutka kad sam ih isprobala. Postali su moj must have matt ruž, a pogotovo nijansa 09 Abu Dhabi, To je savršena nude roskasto smeđa nijansa. Prije nekih par tjedana lutam Bipom i vidim da Essence ima novu liniju ruževa. Za oko su mi zapeli Matt matt longlasting lipgloss. Kao i većina cura otvorila sam ih i probala na ruci da vidim teksturu. Miris sam odmah prepoznala jer je identičan kao i kod NYX-a SMLC. Fini miris torte od vanilije, a i tekstura je skoro pa identična. Prvo što sam pomislila je DUPEEE i to jeftini dupe. Isto se kremasto i lagano nanosi, dugotrajan i čak manje isušuje usne od SMLC-a. I mnogo jeftiniji!! NYX je oko 60 kn a Essence samo 20! Malo je reći da sam oduševljena s ovim slučajnim skrivenim blagom. 🙂

Leave a Reply

